СФЕРЫ применения
Голосовые боты, это боты которые говорят как человек, распознают эмоции, обучаются, легко интегрируются, делают тысячи звонков и всегда стабильны
— Вирішить завдання проведення welcome calls клієнтам після оформлення продукту;
— здійснить продаж банківських та додаткових послуг (кредитування, вклади, страховки, квитки…) шляхом збору інформації та презентації необхідного продукту;
— Нагадає про необхідність внести щомісячний платіж, проведе спілкування з мотивацією на оплату простроченої заборгованості;
— Виконає NPS-дзвінки для оцінки якості обслуговування.
Все це, та багато іншого зробить TWIN, розвантаживши Ваших співробітників від рутинних операцій, додаючи час для виконання значущих завдань.
— розвантажить потік вхідних звернень у найкоротші терміни;
— Прийме заявку на підключення до послуг;
— зафіксує скаргу або відповість про стан рахунку;
— проведе вихідний продаж Ваших послуг;
— Нагадає про необхідність оплати при негативному балансі;
— проведе оцінку якості роботи Ваших співробітників та сервісів.
— проведет дополнительную продажу;
— проинформирует об акции;
— продлит подписку или напомнит о завершении срока действия сертификата, лицензии или чего пожелаете.
— розвантажить потік вхідних звернень у найкоротші терміни;
— Прийме заявку на підключення до послуг;
— зафіксує скаргу або відповість про стан рахунку;
— проведе вихідний продаж Ваших послуг;
— Нагадає про необхідність оплати при негативному балансі;
— проведе оцінку якості роботи Ваших співробітників та сервісів.
— легко обработает входящие звонки с запросами от клиентов
Виберіть відповідні для вас резюме та сформуйте список номерів, решта за Вас зробить голосовий помічник:
-Уточнить інформацію з резюме, доповнить її новими даними;
— проведе презентацію вашої вакансії;
— відповість на запитання та призначить зручну дату зустрічі.
База данных содержит в себе способы связи с каждым человеком, который обращался или готов обратиться в вашу компанию, но со временем данные могут устареть, и объем базы теряет свою актуальность. Голосовой бот для актуализации клиентской базы: позвонит каждому клиенту, сверит нужные данные (номера, почту, адрес…) и дополнит новой информацией по запросу при минимальных затратах и в краткие сроки.
— Вирішить завдання проведення welcome calls клієнтам після оформлення продукту;
— здійснить продаж банківських та додаткових послуг (кредитування, вклади, страховки, квитки…) шляхом збору інформації та презентації необхідного продукту;
— Нагадає про необхідність внести щомісячний платіж, проведе спілкування з мотивацією на оплату простроченої заборгованості;
— Виконає NPS-дзвінки для оцінки якості обслуговування.
Все це, та багато іншого зробить TWIN, розвантаживши Ваших співробітників від рутинних операцій, додаючи час для виконання значущих завдань.
— розвантажить потік вхідних звернень у найкоротші терміни;
— Прийме заявку на підключення до послуг;
— зафіксує скаргу або відповість про стан рахунку;
— проведе вихідний продаж Ваших послуг;
— Нагадає про необхідність оплати при негативному балансі;
— проведе оцінку якості роботи Ваших співробітників та сервісів.
— розвантажить потік вхідних звернень у найкоротші терміни;
— Прийме заявку на підключення до послуг;
— зафіксує скаргу або відповість про стан рахунку;
— проведе вихідний продаж Ваших послуг;
— Нагадає про необхідність оплати при негативному балансі;
— проведе оцінку якості роботи Ваших співробітників та сервісів.
Виберіть відповідні для вас резюме та сформуйте список номерів, решта за Вас зробить голосовий помічник:
-Уточнить інформацію з резюме, доповнить її новими даними;
— проведе презентацію вашої вакансії;
— відповість на запитання та призначить зручну дату зустрічі.
База данных содержит в себе способы связи с каждым человеком, который обращался или готов обратиться в вашу компанию, но со временем данные могут устареть, и объем базы теряет свою актуальность. Голосовой бот для актуализации клиентской базы: позвонит каждому клиенту, сверит нужные данные (номера, почту, адрес…) и дополнит новой информацией по запросу при минимальных затратах и в краткие сроки.