Автоматизація дзвінків – це процес, який використовується для зниження витрат на обробку вхідних та вихідних дзвінків. Це дозволяє вашим клієнтам відстежувати та відстежувати статус вихідних та вхідних дзвінків, а також отримувати доступ до історії всіх телефонних дзвінків.

Використовуючи різноманітні системи автоматизації дзвінків, користувачі можуть набрати номер вхідного дзвінка, встановити розмову і позначити її як «успішний» або «невдалий» дзвінок. Це може допомогти користувачам в оцінці поточного стану їх бізнесу. Автоматизація дзвінків може також прискорити процес прийому та обробки вихідних дзвінків. Наприклад, ви можете поставити системі корисні питання, щоб покращити ефективність вихідного дзвінка.

Крім того, за допомогою автоматизації дзвінків також можна відстежувати статистику про здійснені та вхідні дзвінки, а також отримувати доступ до інших даних.