З кожним роком потреба у кол-центрах значно зросла, однак й витрати на них також. Компанії стоять перед вибором: найняти штат операторів, залучити аутсорс команду або підключити голосовий бот. Хоча людини також мають багато переваг над розумними ботами, пригодність голосових ботів для найняття у кол-центрах росте.
Що дає використання голосових ботів?
- Онлайн 24/7: Боти не вимушені відпочивати, перериватись, усього за 6 років або ув’язнюватися у свої проблеми. Він звичайно робить свою роботу та не потребує зарплату або додаткових витрат.
- Швидкість реагування: Робот може миттєво виконувати всі рутинні завдання та одразу ж обробляти будь-яку кількість заявок, не даючи вам чекати.
- Взаємодія на будь-яких платформах: Робот може бути відчутним у будь-якому месенджері, на смарт-годинниках чи телевізорах, а його можна налаштувати, щоб дозволити ефект