Потреба у кол-центрах зростає з кожним роком, але й витрати на них збільшуються пропорційно. Компанії постають перед вибором: найняти штат операторів, залучити команду на аутсорсі або підключити голосові боти.

 

У чому голосовий бот перевершив людину

Будь-якому штучному інтелекту, безумовно, ще далеко до вміння спілкуватись на людському рівні. Незважаючи на досягнення у цій сфері, віртуальний чат бот, як і раніше, не може замінити оператора-консультанта повністю. Але це не означає, що у такого рішення немає переваг перед людьми. Можна говорити навіть про перевагу за їх кількістю.

 

На що здатен розумний голосовий бот

 

Оператор vs. онлайн бот: порівняння

Віртуальні співробітники, безумовно, також вимагають вкладень. Але якщо проаналізувати кожну статтю витрат, то виявиться, що роботи обходяться в 3-4 рази дешевше, а в порівнянні зі своїм колл-центром економія зросте ще в 2-3 рази.

Ще один плюс – віртуальний помічник не звільниться і не піде до конкурента, а отже, не доведеться витрачати на нього ресурси даремно. Втім, на старті вкласти кошти все ж таки доведеться — бота потрібно навчити, використовуючи референсні діалоги реальних операторів. Це одноразова інвестиція, але на неї може піти сума, яку можна порівняти з місячним окладом співробітника.

Щоб створити та підключити власний унікальний проект, не обов’язково бути програмістом. Можна замовити послугу у фрілансера чи студії, та обійтися таким чином без вивчення мов програмування. Бюджет доведеться закласти набагато більше, ніж вартість робота з конструктора, знадобиться деякий час на розробку. Доцільно це чи ні, залежить від функціональності та бажаного результату. Правильні рішення – підібрати якісну платформу для створення голосових ботів.

 

Конструктор чат-ботів Twin24 допоможе створити та впровадити голосовий чи чат-бот для будь-якого кол-центру, сайту, програми чи месенджера максимально швидко та якісно.