Вже сьогодні розумний голосовий чат зустрічає нас на кожному сайті, пропонуючи консультацію, зворотній дзвінок чи відповідь на будь-які запитання від імені представника компанії. Своїх роботів мають всі служби техпідтримки, а інтернет-магазини успішно застосовують їх для збирання замовлень. Що ж це – чергове модне віяння чи новий маркетинговий стандарт у роботі компаній, який найближчим часом висуне на периферію всі інші? Давайте розбиратися.

 

Що таке віртуальний чат-бот

Це спеціально розроблена програма, яка імітує спілкування людей та призначена підтримувати ситуативний діалог з користувачем. Використовується на сайтах, в месенджерах, соціальних мережах для автоматичних відповідей на низку питань без участі людей. Як правило, робота програмують для відповідей на найчастіші питання та виконання типових дій. Якщо ж користувача цікавить щось нестандартне, програма перемикає його на менеджмент.

У низці питань машина цілком здатна замінити менеджера. Працює так: відвідувач сайту користується чатом, тільки відповідає йому не співробітник компанії, а робот. Програми поділяються на 2 основні категорії:

Сфера використання чат-ботів не обмежується чатом на сайті – їх з успіхом можна застосовувати скрізь, де відбувається спілкування «клієнт-компанія»: у месенджерах, різних додатках, соціальних мережах та sms. Ось найпопулярніші майданчики для використання chatterbots:

 

Переваги створення чат-ботів:

 

 

Як створити та запустити чат-бота

Це робиться за допомогою спеціальних сервісів для створення роботів. Є платні та безкоштовні версії. Сервіси розрізняються за функціоналом, кількістю користувачів на одного робота, а також можуть бути розраховані на різну кваліфікацію самого творця. Є програми, де створити бота може будь-який користувач, а є такі, де нема чого робити без навичок програмування.

Конструктор чат-ботів Twin24 – просунутий сервіс для створення ботів практично для будь-яких платформ – соцмереж, месенджерів, сайтів та додатків за мінімальний проміжок часу. З його допомогою кожен створить віртуального помічника, та оцінить всі його переваги.

 

Чат-бот необхідний по багатьом причинам. Для роботи з клієнтами замість реальних людей, щоб не витрачати гроші на оплату праці, не утримувати величезний штат співробітників і не змушувати клієнтів постійно чекати на відповідь у чаті або на лінії. Також він необхідний для швидкого доступу до основних даних, ефективного менеджменту, зручного здійснення онлайн транзакцій без додаткового софту.